Projects
FEOP
Aspekt biznesowy
- FEOP (Full Enterprise Operation Platform) to nasz wewnętrzny projekt, którego celem jest stworzenie jednego systemu. System ten będzie służył do zarządzania pracownikami i projektami w naszej firmie co pomoże nam śledzić cały cykl życia projektu – od momentu planowania projektu, przez przydzielanie pracowników, aż po monitorowanie postępu prac i rozliczanie się finansowo.
- Obecnie w tym celu używamy kilku osobnych narzędzi m.in Excela, Sharepointa, czy Lotusa i narzędzi kontrollingowych. Chcąc zaplanować projekt i przypisać do niego dostępne osoby mamy aż 5 miejsc do weryfikacji, które dynamicznie się zmieniają. FEOP będzie rozwiązaniem, które połączy wszystkie te miejsca! Wiesz jak bardzo przyspieszy to naszą pracę i zminimalizuje błędy?
- Dzięki centralizacji informacji o potencjalnych i aktualnych projektach oraz dostępnych osobach, będziemy mieli pełny wgląd w nasze możliwości, co umożliwi nam optymalne zarządzanie pracownikami.
- FEOP jest dedykowany dla menedżerów, kierowników projektów oraz zespołu PMO (Project Management Office).
Aktualnie FEOP posiada pięć głównych funkcji:
- Planowanie i ocena potencjału osób – pozwala nam analizować i oceniać umiejętności naszych pracowników.
- Przeglądanie aktualnych projektów – możemy sprawdzić, jakie projekty są obecnie realizowane i na jakim są etapie.
- Monitorowanie wydajności i przypisywanie zadań – umożliwia nam śledzenie osiągnięć pracowników i przypisywanie im konkretnych zadań.
- Planowanie wydajności i osób w projekcie – możemy tworzyć strategie dotyczące wydajności i przypisywać pracowników do konkretnych projektów.
- Zarządzanie osobami w projekcie – pozwala nam skutecznie kontrolować i angażować dostępnych pracowników w projekt.
Frontend
- TypeScript
- React + Next.js
- MUI (Material-UI)
- GraphQL
- Jest + React Testing Library
- Cypress
- GIT
Backend
- Kotlin 1.4.x
- Spring Boot
- Kotest
- Strikt
- Micronaut 2.x
- JPA/Hibernate
- Flyway
- Postgres 12
- Docker
- Google Cloud
- GIT
Aspekt techniczny
- FEOP został zaprojektowany jako modularny projekt, aby poszczególne moduły mogły działać niezależnie i umożliwić indywidualne dostosowanie do wewnętrznych potrzeb Grupy. Dzięki temu poszczególne firmy z Grupy nie muszą korzystać ze wszystkich funkcjonalności, a mogą wybrać te, które są dla nich istotne.
- Projekt składa się z części frontendowej, backendowej, integracyjnej i deploymentowej.
- Jest to projekt greenfieldowy, co oznacza, że jest tworzony od podstaw. Obecnie jesteśmy w fazie rozwoju funkcjonalności i przeprowadzamy pilotowe wdrożenia.
- Technologie wykorzystywane w projekcie są ich najnowszymi wersjami.
- Cały czas planowane jest wprowadzanie nowych funkcjonalnosci do projektu.
- Obecnie projekt integruje się z Success Factors i S4Hana w jednej z firm z Grupy, a w przyszłości planujemy integrację z wszystkimi systemami Convisty.
Statystyki projektowe
Kanban
- Język: angielski
Inne
- UI platformy w języku angielskim i niemieckim
- Zespół: Polska, Niemcy i Słowacja
Zespół projektowy
0
Project Manager
0
Tech Lead
0
Product Owner
0
Frontend Dev
0
Backend Dev
0
Business Analyst
Czego się nauczysz w tym projekcie?
- Rozwijania funkcjonalności od podstaw.
- Budowania aplikacji w architekturze modułowej.
- Pracy z najnowszymi wersjami technologii.
- Możliwości rozwoju zarówno jako Backendowiec, Frontendowiec, ale też Fullstack.
- Współpracy między zespołami z Polski, Niemiec i Słowacji po angielsku i niemiecku.
- Współpracy w ramach projektu wewnętrznego, gdzie zespół samodzielnie zarządza pracą ucząc się organizacji i sprawnej współpracy, bez narzuconych standardów ze strony klienta.
Co jeszcze przed nami?
- Integracja z S/4HANA i Success Factors w Convista.
- Wprowadzenie funkcjonalności „Staffing Calendar”, która pozwoli na wyświetlanie aktualnego obłożenia konrektych osób w projektach.
- Wprowadzenie funkcjonalności służącej do zarządzania umiejętnościami technicznymi pracowników (wirtualne CV).
- Wprowadzenie funkcjonalności wspomagającej proces fakturowania (automatyczne przygotowanie propozycji, wyświetlanie zmian).