Ten projekt zmieni sposób, w jaki zarządzamy projektami i zespołami!
Naszym celem jest stworzenie jednego narzędzia, które zastąpi wiele innych (Excel, SharePoint itd.), ułatwiając planowanie i śledzenie cyklu życua projektu IT od początku do końca. Tworzymy coś, co usprawni nasze procesy wewnętrzne.
Adrian
Java Manager
Kontekst
Biznesowo
- Celem jest stworzenie jednego, centralnego systemu do zarządzania pracownikami i projektami w naszej firmie, by śledzić cały cykl życia projektu IT – od momentu planowania, przez przydzielanie pracowników, monitorowanie postępu prac po rozliczanie finansowe.
- Obecnie w tym celu używamy kilku osobnych narzędzi m.in. Excela, SharePointa, czy Lotusa i narzędzi controllingowych. Chcąc zaplanować projekt i przypisać do niego dostępne osoby mamy aż 5 miejsc do weryfikacji, które dynamicznie się zmieniają. FEOP będzie rozwiązaniem, które połączy wszystkie te miejsca. Wiesz, jak bardzo przyspieszy to naszą pracę i zminimalizuje błędy?
- Dzięki centralizacji informacji o potencjalnych i aktualnych projektach oraz dostępnych osobach będziemy mieli pełny wgląd w nasze możliwości, co umożliwi optymalne zarządzanie pracownikami.
- FEOP jest dedykowany dla menedżerów, kierowników projektów oraz zespołu Business Services.
- Aktualnie FEOP posiada 5 głównych funkcji:
1. Planowanie i ocena potencjału osób – pozwala analizować i oceniać umiejętności pracowników.
2. Przeglądanie aktualnych projektów – możemy sprawdzić, jakie projekty są obecnie realizowane i na jakim są etapie.
3. Monitorowanie wydajności i przypisywanie zadań – umożliwia śledzenie osiągnięć pracowników i przypisywanie im konkretnych zadań.
4. Planowanie wydajności i osób w projekcie – możemy tworzyć strategie dotyczące wydajności i przypisywać pracowników do konkretnych projektów.
5. Zarządzanie osobami w projekcie – pozwala kontrolować i angażować dostępnych pracowników w projektach.
Technicznie
- FEOP został zaprojektowany jako modularny projekt, aby poszczególne moduły mogły działać niezależnie i umożliwić indywidualne dostosowanie do wewnętrznych potrzeb Grupy Convista. Dzięki temu poszczególne firmy z Grupy nie muszą korzystać ze wszystkich funkcjonalności, a mogą wybrać te, które są dla nich istotne.
- Projekt składa się z części frontendowej, backendowej, integracyjnej i deploymentowej.
- To jest greenfield! Obecnie jesteśmy w fazie rozwoju funkcjonalności i przeprowadzamy pilotażowe wdrożenia.
- Technologie wykorzystywane w projekcie są ich najnowszymi wersjami.
- Projekt integruje się z Success Factors i S/4HANA w jednej z firm z Grupy, a w przyszłości planujemy integrację z wszystkimi systemami Convisty.
- UI platformy jest w języku angielskim i niemieckim.
Technologie i narzędzia
FRONTEND
- TypeScript
- React + Next.js
- MUI (Material-UI)
- GraphQL
- Jest + React Testing Library
- Cypress
- GIT
BACKEND
- Kotlin 1.4.x
- Spring Boot
- Kotest
- Strikt
- Micronaut 2.x
- JPA/Hibernate
- Flyway
- Postgres 12
- Docker
- Google Cloud
- GIT
Organizacja pracy
To jest Agile!
Planowanie
Estymacja
Standup
Demo
Retro
Na czym się skupiamy?
90% rozwój
10% spotkania
Zespół
1
Projekt Manager
1
Tech Lead
1
Product Owner
4
Developerów (frontend)
7
Developerów (backend)
4
Analityków Bizesowych
Wartość dla kandydata
To przed nami i może Tobą?
- Integracja z S/4HANA i Success Factors w Convista.
- Wprowadzenie 3 nowych funkcjonalności:
1. „Staffing Calendar”, która pozwoli na wyświetlanie aktualnego obłożenia konkretnych osób w projektach.
2. "Wirtualne CV" pracownika, do zarządzania umiejętnościami technicznymi.
3. Funkcjonalność wspomagająca proces fakturowania (automatyczne przygotowanie propozycji, wyświetlanie zmian).
Tego się uczymy. Rozwiniesz kompetencje z nami?
- Rozwijania funkcjonalności od podstaw.
- Budowania aplikacji w architekturze modułowej.
- Pracy z najnowszymi wersjami technologii.
- Możliwości rozwoju jako Backendowiec, Frontendowiec, ale też Fullstack.
- Współpracy pomiędzy zespołami z Polski, Niemiec i Słowacji po angielsku i niemiecku.
- Współpracy w ramach projektu wewnętrznego, gdzie zespół samodzielnie zarządza pracą, ucząc się organizacji i sprawnej współpracy, bez narzuconych standardów ze strony klienta.
Więcej o projekcie
Liczby, które mają znaczenie
No items found.
Efekt końcowy
No items found.
Dołącz do projektu!
No items found.
Robimy różnicę
O efektach niech opowiedzą klienci!