FEOP: Zarządzanie projektami IT

Ten projekt zmieni sposób, w jaki zarządzamy projektami i zespołami!
Naszym celem jest stworzenie jednego narzędzia, które zastąpi wiele innych (Excel, SharePoint itd.), ułatwiając planowanie i śledzenie cyklu życua projektu IT od początku do końca. Tworzymy coś, co usprawni nasze procesy wewnętrzne.
Adrian
Java Manager

Kontekst

Biznesowo
  • Celem jest stworzenie jednego, centralnego systemu do zarządzania pracownikami i projektami w naszej firmie, by śledzić cały cykl życia projektu IT – od momentu planowania, przez przydzielanie pracowników, monitorowanie postępu prac po rozliczanie finansowe.
  • Obecnie w tym celu używamy kilku osobnych narzędzi m.in. Excela, SharePointa, czy Lotusa i narzędzi controllingowych. Chcąc zaplanować projekt i przypisać do niego dostępne osoby mamy aż 5 miejsc do weryfikacji, które dynamicznie się zmieniają. FEOP będzie rozwiązaniem, które połączy wszystkie te miejsca. Wiesz, jak bardzo przyspieszy to naszą pracę i zminimalizuje błędy?
  • Dzięki centralizacji informacji o potencjalnych i aktualnych projektach oraz dostępnych osobach będziemy mieli pełny wgląd w nasze możliwości, co umożliwi optymalne zarządzanie pracownikami.
  • FEOP jest dedykowany dla menedżerów, kierowników projektów oraz zespołu Business Services.
  • Aktualnie FEOP posiada 5 głównych funkcji:
    1. Planowanie i ocena potencjału osób
    – pozwala analizować i oceniać umiejętności pracowników.
    2. Przeglądanie aktualnych projektów
    – możemy sprawdzić, jakie projekty są obecnie realizowane i na jakim są etapie.
    3. Monitorowanie wydajności i przypisywanie zadań
    – umożliwia śledzenie osiągnięć pracowników i przypisywanie im konkretnych zadań.
    4. Planowanie wydajności i osób w projekcie
    – możemy tworzyć strategie dotyczące wydajności i przypisywać pracowników do konkretnych projektów.
    5. Zarządzanie osobami w projekcie
    – pozwala kontrolować i angażować dostępnych pracowników w projektach.
Technicznie
  • FEOP został zaprojektowany jako modularny projekt, aby poszczególne moduły mogły działać niezależnie i umożliwić indywidualne dostosowanie do wewnętrznych potrzeb Grupy Convista. Dzięki temu poszczególne firmy z Grupy nie muszą korzystać ze wszystkich funkcjonalności, a mogą wybrać te, które są dla nich istotne.
  • Projekt składa się z części frontendowej, backendowej, integracyjnej i deploymentowej.
  • To jest greenfield! Obecnie jesteśmy w fazie rozwoju funkcjonalności i przeprowadzamy pilotażowe wdrożenia.
  • Technologie wykorzystywane w projekcie są ich najnowszymi wersjami.
  • Projekt integruje się z Success Factors i S/4HANA w jednej z firm z Grupy, a w przyszłości planujemy integrację z wszystkimi systemami Convisty.
  • UI platformy jest w języku angielskim i niemieckim.


Technologie i narzędzia

FRONTEND

  • TypeScript
  • React + Next.js
  • MUI (Material-UI)
  • GraphQL
  • Jest + React Testing Library
  • Cypress
  • GIT

BACKEND

  • Kotlin 1.4.x
  • Spring Boot
  • Kotest
  • Strikt
  • Micronaut 2.x
  • JPA/Hibernate
  • Flyway
  • Postgres 12
  • Docker
  • Google Cloud
  • GIT

Organizacja pracy

To jest Agile!

Planowanie
Estymacja
Standup
Demo
Retro

Na czym się skupiamy?

90% rozwój
10% spotkania

Zespół

1
Projekt Manager
1
Tech Lead
1
Product Owner
4
Developerów (frontend)
7
Developerów (backend)
4
Analityków Bizesowych

Wartość dla kandydata

To przed nami i może Tobą?

  • Integracja z S/4HANA i Success Factors w Convista.
  • Wprowadzenie 3 nowych funkcjonalności:
    1. „Staffing Calendar”, która pozwoli na wyświetlanie aktualnego obłożenia konkretnych osób w projektach.
    2. "Wirtualne CV" pracownika, do zarządzania umiejętnościami technicznymi.
    3. Funkcjonalność wspomagająca proces fakturowania (automatyczne przygotowanie propozycji, wyświetlanie zmian).

Tego się uczymy. Rozwiniesz kompetencje z nami?

  • Rozwijania funkcjonalności od podstaw.
  • Budowania aplikacji w architekturze modułowej.
  • Pracy z najnowszymi wersjami technologii.
  • Możliwości rozwoju jako Backendowiec, Frontendowiec, ale też Fullstack.
  • Współpracy pomiędzy zespołami z Polski, Niemiec i Słowacji po angielsku i niemiecku.
  • Współpracy w ramach projektu wewnętrznego, gdzie zespół samodzielnie zarządza pracą, ucząc się organizacji i sprawnej współpracy, bez narzuconych standardów ze strony klienta.

Więcej o projekcie

Liczby, które mają znaczenie

No items found.

Efekt końcowy

No items found.

Dołącz do projektu!

No items found.

Robimy różnicę

O efektach niech opowiedzą klienci!